הדפסת מידע משתנה יכולה לקרב אותך ללקוח הסופי, על ידי נתן תחושה של פניה אישית  ולא פרסום כוללני אלא משהו אישי שמתייחס רק אליו אישית.

הדפסה של מידע משתנה אישי מתבצעת על יד הצלבה של  ידע מתוך מאגר כל שהוא  – פנימי שלכם או חיצוני שאפשר לקנות  מחברות מידע שונות, עם גרפיקה של הפרסום שלכם.

דוגמאות שונות  לדברים שאפשר להדפיס  בשילוב מידע משתנה:

1. מכתב עם שם הלקוח וכתובתו ומידע נוסף וגרפיקה שלכם  שמקופל ונכנס לתוך מעטפת חלון , בצורה שבחלון מופיע שם הלקוח והכתובת שלו   – חוסך  רישום נוסף על גבי המעטפה  ונותן ללקוח נופך של התייחסות אישית – המכתב אישי ולא כללי.

2. גלויה  – צד קדמי עם גרפיקה שלכם וצד אחורי עם פרטי הלקוח .

3. מעטפה – שעליה מודפסת הגרפיקה שלכם +  פרטי לקוח, כתובת  ומיקוד שלו.

4. פוסטר  עם נתונים שונים  של מידע משתנה  משולבים בגרפיקה.

מאגרי מידע:  יכולים להיו קובץ אקסל שלכם עם נתוני לקוח  או קובץ עם מידע ממקור חיצוני (ניתן גם לקנות מאגרי מידע)   והמידע יכול להיות כל עמודה שתכניסו בקובץ אקסל – שם, כתובת, טלפון, יעד מכירה, נתוני קניה ועוד לפי  רצונכם.

פרויקט לדוגמא:

לקראת סדרת הופעות שהיתה בשנה שעברה בארץ  של הזמר טום גונס  קיבלנו מהאמרגן שלו מאגר נתונים שהתקבל מרוכשי  כרטסים להופעה שלו שהתקיימה בשנת 2017 בארץ , ואנו הדפסנו מעטפות עם שם וכתובת של הלקוחות שכבר רכשו כרטיסים בעבר להופעה זו ויש סיכוי גדול יותר שירכשו שוב כרטיסים להופעה של האמן האהוב עליהם.

ובתוך המעטפה היה מכתב עם מידע על מבצע מיוחד למי שכבר היה כבר בהופעה זו.

מהלך זה אפשר פרסום נקודתי ומדוייק שחוסך כסף על פרסום למי שהוא לא לקוח פוטנציאלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *